Πληρωμή & αποστολή

Τρόποι Πληρωμής

Το eshopsmart.gr προκειμένου να σας εξυπηρετήσει άμεσα και αποτελεσματικά σας εφαρμόζει κανονισμούς ποιοτικού ελέγχου και πρωτόκολλα ασφαλείας στο στάδιο πληρωμής της χρηματικής σας συναλλαγής και παρέχει τη δυνατότητα επιλογής του τρόπου τιμολόγησης προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης). Σε αυτό το πλαίσιο σας διασφαλίζει τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
  1. Με τη χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.
  2. Με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό.
  3. Με αντικαταβολή στο χώρο σας.
  4. Με παραλαβή στο χώρο μας και πληρωμή με μετρητά είτε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα.
Παρακάτω θα δείτε τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε κατάθεση.
Τράπεζα

ΙΒΑΝ

ΕΘΝΙΚΗ GR7701101880000018800890529
ALPHA GR2101403820382002101084207
Δικαιούχος ΦΡΥΓΑΝΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εάν επιλέξετε να κάνετε κατάθεση για την παραγγελία σας, στην αιτιολογία να συμπληρώσετε τον αριθμό παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο που έχει γίνει η παραγγελία.

Τρόποι Αποστολής

Για την εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το eshopsmart.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους τρόπους αποστολής:

    1. Παραλαβή της παραγγελίας σας από το φυσικό κατάστημα μας (Καυκάσου 92, Νίκαια 18454).
    2. Αποστολή της παραγγελίας σας με την εταιρεία Speedex.

Τα προϊόντα παραλαμβάνονται από το κατάστημά μας ή παραδίδονται στον πελάτη το οποίο το επιλέγει ο πελάτης πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας του. Το ηλεκτρονικό κατάστημα eshopsmart.gr συνεργάζεται με εταιρεία παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς courier SPEEDEX. Το κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται σύμφωνα με το συνολικό βάρος των προϊόντων που έχετε επιλέξει στην παραγγελία σας αλλά και την περιοχή τελικού προορισμού.

Συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα:

Βασικές Υπηρεσίες

Προορισμός Αποστολών

Door to Door (έως 2 kg)

Χρέωση επιπλέον κιλού

Χρόνος Παράδοσης (εργάσιμες ημέρες)

Αττική

3,00 €

0,90 €

1

Χερσαία Ελλάδα

3,40 €

1,00 €

1-2

Νησιωτική Ελλάδα

3,70 €

1,20 €

1-3

*Αν επιλέξετε η παραγγελίας σας να γίνει με αντικαταβολή η χρέωση είναι + 2,50 €.

Πρόσθετες Υπηρεσίες

Status Διαθεσιμότητας

Χρόνος Παράδοσης

Άμεσα διαθέσιμο

1-3 Εργάσιμες ημέρες

Διαθέσιμο

1-5 Εργάσιμες ημέρες

Προσωρινά σε ελλειψη

Πιθανόν προϊόν κατόπιν παραγγελίας

Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας

Κατόπιν ενημέρωσης

*Αν μια παραγγελία καταχωρηθεί μετά τις 12:00, ο χρόνος διαχείρισης ξεκινάει από την επόμενη μέρα.

Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός, αφορά αποκλειστικά εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αναχώρησης της παραγγελίας από την Αττική και δύναται να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Η eshopsmart.gr ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της ή αφορούν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, όπως έντονα καιρικά φαινόμενα, προβλήματα στο οδικό δίκτυο, απεργίες κ.τ.λ. Σε κάθε αποστολή έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείται real time την εξέλιξη/πορεία της παραγγελίας σας μέσω του συστήματος tracking και τον αριθμό αποστολής που σας παραχωρείται από την εταιρεία courier.

Επιστροφές

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε αυτό το πλαίσιο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών, έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων (με το σύνολο των εξαρτημάτων τους αν έχουν) μόνον εφόσον αυτά βρίσκονται στην συσκευασία τους σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί ή τοποθετηθεί και υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας. Τα έξοδα για την επιστροφή προϊόντων μέσω ταχυδρομείου, ταχυμεταφοράς ή μεταφορικής εταιρείας στον χώρο της eshopsmart.gr δεν καλύπτονται από την εταιρεία και επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον αποστολέα/πελάτη. Επισημαίνεται ότι η ευθύνη απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος βαραίνει τον πελάτη μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία στο τηλέφωνο 2110123986 ή μέσω email info@greecesecurity.gr.

Η eshopsmart.gr υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Ο τρόπος επιστροφής χρημάτων είναι ίδιος με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας.

    1. Αν η πληρωμή έχει γίνει με τραπεζική κατάθεση, τότε θα επιστραφούν τα χρήματα της ακυρωμένης παραγγελίας στον λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης με email. (1-5 εργάσιμες μέρες)
    2. Αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με πιστωτική κάρτα η επιστροφή θα γίνει στην κάρτα του πελάτη, η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για ακύρωση της συναλλαγής πριν την επαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος. (1-3 εργάσιμες μέρες)
      **** (Δε φέρει ευθύνη η εταιρία για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού διότι ρυθμίζεται από την τράπεζα.)
    3. Αν η πληρωμή έχει γίνει με PayPal, η εταιρία θα καταθέσει τα χρήματά της επαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης ή στο λογαριασμό Paypal του πελάτη. (1-5 εργάσιμες μέρες)
    4. Αν η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή, θα επιστραφούν τα χρήματα της ακυρωμένης παραγγελίας στο λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης. (1-5 εργάσιμες μέρες)

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης.

    1. Αν η πληρωμή έχει γίνει με μετρητά εφόσον ο πελάτης έχει επιλέξει «Παραλαβή από το κατάστημα», τότε η επιστροφή χρημάτων σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή προϊόντος.
    2. Αν η πληρωμή έχει γίνει με τραπεζικό έμβασμα ενώ έχετε επιλέξει «Παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση.

Δεν χωρεί υπαναχώρηση.

    1. Σε περίπτωση βλάβης κάποιου προϊόντος που οφείλεται σε εργοστασιακό ελάττωμα και καλύπτεται από την εγγύηση επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής προς την έδρα μας καθώς επίσης η εταιρεία επιβαρύνεται το κόστος αποστολής προς τον πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται μέσα στη συσκευασία τους για να γίνει δεκτή η επιστροφή από το εργοστάσιο.
    2. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτή την επιστροφή προϊόντων αξίας (άνω των 300€) ή προϊόντα τα οποία αγοράστηκαν με ειδική παραγγελία γιατον συγκεκριμένο πελάτη. Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πέρα των ανωτέρω δεν γίνεται δεκτή από το κατάστημα μας.

Η Μεταφορά των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Η εταιρεία φροντίζει για την σωστή και άρτια συσκευασία του εκάστοτε προϊόντος ώστε να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα καταστροφής κατά τη μεταφορά του. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι δυνατόν να προκληθεί ζημιά ή σπάσιμο σε προϊόντα κατά τη μεταφορά τους και για αυτό η εταιρία μας με συνείδηση απέναντι στον πελάτη, αναλαμβάνει την αντικατάσταση του σπασμένου προϊόντος με βασική προϋπόθεση ο πελάτης να επικοινωνήσει μαζί μας την ημέρα της παραλαβής του προϊόντος ή την επόμενη. Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα αντικαθίσταται το σπασμένο προϊόν καθώς δε μπορεί να διαπιστωθεί η υπαιτιότητα για το σπάσιμο.

    1. Η εταιρεία eshopsmart.gr προμηθεύεται προϊόντα από τις επίσημες αντιπροσωπείες των εκάστοτε εταιρειών και για τον λόγο αυτό δε φέρει ευθύνη για πιθανόν κακή-εσφαλμένη λειτουργία του προϊόντος και κατά συνέπεια οποιαδήποτε απαίτηση του πελάτη θα πρέπει να γίνεται προς την εκάστοτε αντιπροσωπεία που παρέχει την εγγύηση.
    2. Η εγγύηση παρέχεται από την αντιπροσωπεία του εκάστοτε προϊόντος και καλύπτει αποκλειστικά και ΜΟΝΟ την αξία αυτού εφόσον είναι ελλαττωματικό. Σε καμία περίπτωση η εγγύηση δεν καλύπτει κόστη εγκατάστασης – αφαίρεσης – μεταφοράς και εργασίας.
    3. Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.
    4. Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος
    5. ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Φθορά της συσκευασίας ή του αντικειμένου όπου το καθιστά αυτόματα μη άξιο επαναπώλησης.
    6. Δεν επιστρέφονται: Εκθεσιακά προϊόντα, Προϊόντα Bazaar, κομμένες LED Ταινίες, Προφίλ Αλουμινίου ή οτιδήποτε δεν είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το παραλάβατε.
    7. Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς και τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
    8. Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους που παρατηρείται από τις πρώτες μέρες κιόλας χρήσης τους (D.O.A. – Dead on arrival), μπορείτε να επιστρέψετε το προβληματικό είδος στην έδρα μας με δικά μας μεταφορικά έξοδα (με την εταιρεία που παραλάβατε το προϊόν). Εφόσον διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Doa ,σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν πάντα με συνεχή ενημέρωση σας από το τεχνικό μας τμήμα. Παρακαλείσθε και πάλι σε αυτή την περίπτωση να αποστέλλετε τα είδη με την αρχική τους συσκευασία ώστε να σας επιστρέφονται κατά την αντικατάσταση τους πάλι όπως τα παραλάβατε αρχικά.
    9. Τα προϊόντα που μας επιστρέφονται, ελέγχονται και εξετάζονται από το συνεργείο επισκευών μας. Η αντικατάσταση θα εγκριθεί εφόσον βρεθεί ελάττωμα που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.
    10. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος για να διαπιστωθεί το εν λόγω ελάττωμα θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί πρώτα στην εταιρία μας και εφόσον διαπιστωθεί να αντικατασταθεί από καινούριο προϊόν. Αν η παραγγελία σας είχε σταλεί με courier θα σας σταλεί και το καινούριο προϊόν πάλι με τον ίδιο τρόπο. Αν η παραγγελία είχε παραληφθεί από το κατάστημα μας η αλλαγή και η παράδοση του καινούριου προϊόντος θα γίνει πάλι στο κατάστημα.
    11. Σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης του προβληματικού προϊόντος λόγω μη διαθεσιμότητας, θα προσφερθεί ένα εναλλακτικό προϊόν ή θα εκδοθεί ένα πιστωτικό τιμολόγιο. Εάν δεν εντοπιστεί κανένα ελάττωμα από το συνεργείο επισκευών μας, το προϊόν θα επιστραφεί σε εσάς και η επιστροφή παράδοσης θα γίνει με επιβάρυνση του πελάτη.
    12. Η εταιρία μας δε φέρει ευθύνη για τεχνικά προβλήματα που έχουν προκληθεί από συνδυασμό προϊόντων της εταιρίας μας, με άλλα μη συμβατά προϊόντα κατά την εγκατάσταση.
    13. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή τυχόν διαφορές στην ένταση των χρωμάτων αυτών σε σχέση με την πραγματικότητα.

Λανθασμένη , εκ παραδρομής τιμή.

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν να παραγγείλετε το προϊόν. Εάν η εταιρία μας ανακαλύψει οποιοδήποτε ελάττωμα ή ζημιά εκ μέρους του πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την αντικατάσταση και επιστροφή προϊόντων προς τον πελάτη.

Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

    1. Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
    2. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.
    3. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της εταιρείας είτε μέσω courier, Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρεία και η εταιρεία επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
    4. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
    5. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
    6. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρείας πλέον. Η eshopsmart.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα παραλαβή από το κατάστημα θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της εταιρείας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρείας προς τον πελάτη.
    7. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η eshopsmart.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.